profil medialno – społeczny
przedmioty rozszerzone - język angielski, język polski, wiedza o społeczeństwie
języki obce - język angielski, drugi język do wyboru przez uczniów : język hiszpański, język francuski lub język niemiecki
(12 uczniów tworzy grupę, w której jest nauczany wybrany język).
Zajęcia rozwijające uzdolnienia i zainteresowania uczniów:
zajęcia teatralne, dziennikarskie, polityczno-społeczne, TIK, psychologiczno-pedagogiczne, filozoficzne, , edukacja medialna, zajęcia z techniki emisji głosu, zajęcia z autoprezentacji, wystąpień publicznych i komunikacji wizerunkowej, język angielski w reklamie, technologie IT w mediach.
W ramach zajęć prowadzone będą: warsztaty artystyczne, edukacja medialna, warsztaty badania opinii publicznej i reklamy, zajęcia z techniki emisji głosu, zajęcia z autoprezentacji, wystąpień publicznych i komunikacji wizerunkowej.
Atuty profilu:
- Przygotowanie do podjęcia studiów w kraju, jak i za granicą;
- Praca w szkolnej telewizji internetowej „TV Zetka” i szkolnym radiowęźle;
- Współtworzenie szkolnych kont w mediach społecznościowych – Twoja Szkoła miejscem ekspresji;
- Warsztaty i konsultacje blogerskie;
- Spotkania z ludźmi mediów, prawa, polityki, artystami;
- Wyjazdy na Uniwersytet Wrocławski oraz do innych szkół wyższych, realizacja projektów partnerskich pomiędzy placówkami;
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi;
- Praca metodami projektu – prowadzenie kampanii społecznych, marketing społeczny;
- Udział w wydarzeniach kulturalnych;
- Wyjazdy i wycieczki, krajowe i zagraniczne;
- Udział w projektach artystycznych, prospołecznych i akcjach wolontariackich;
- Biegłe komunikowanie się w języku angielskim;
- Kontakty międzynarodowe w ramach spotkań EUROWEEK, wolontariuszami AISEC, wyjazdy zagraniczne w ramach projekty „Międzynarodowa mobilność uczniów” do Portugali;
Kierunki studiów, które możesz wybrać po tej klasie:
- prawo, politologia, kryminologia
- pedagogika i psychologia( psychologia w biznesie)
- socjologia, dziennikarstwo i komunikacja społeczna
- menadżer biznesu, komunikacja wizerunkowa/komunikacja marketingowa, komunikowanie i kreowanie wizerunku publicznego
- administracja, stosunki międzynarodowe/europeistyka
- dziennikarstwo i komunikacja społeczna, praca socjalna i wiele innych: